APA:
کپیهاشمی، تورج، گل پرور، فرشته، و فتحی آذر، اسکندر. (1393). اثربخشی برنامه شناخت و مقابله با قلدری بر باورها و دیدگاه های معلمان درباره قلدری و خودکارآمدی آنان در مدیریت رفتار کلاس. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، 2(7 )، 27-40. SID. https://sid.ir/paper/262968/fa
Vancouver:
کپیهاشمی تورج، گل پرور فرشته، فتحی آذر اسکندر. اثربخشی برنامه شناخت و مقابله با قلدری بر باورها و دیدگاه های معلمان درباره قلدری و خودکارآمدی آنان در مدیریت رفتار کلاس. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی[Internet]. 1393؛2(7 ):27-40. Available from: https://sid.ir/paper/262968/fa
IEEE:
کپیتورج هاشمی، فرشته گل پرور، و اسکندر فتحی آذر، “اثربخشی برنامه شناخت و مقابله با قلدری بر باورها و دیدگاه های معلمان درباره قلدری و خودکارآمدی آنان در مدیریت رفتار کلاس،” پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، vol. 2، no. 7 ، pp. 27–40، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262968/fa