مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,067
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

916
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اثربخشی بازی های واجی بر نادرست نویسی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری

صفحات

 صفحه شروع 9 | صفحه پایان 14

چکیده

 پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی بازی های واجی بر میزان نادرست نویسی دانش آموزان پسر با ناتوانی های یادگیری پایه ی سوم ابتدایی صورت گرفت. روش پژوهش, آزمایشی و از طرح پیش آزمون-پس آزمون با گروه کنترل است. جامعه ی آماری پژوهش شامل دانش آموزان پسر با ناتوانی یادگیری املا در مقطع سوم ابتدایی شهر اصفهان بود. به منظور انجام این پژوهش, 30 نفر دانش آموز با ناتوانی یادگیری املا از میان جامعه ی دانش آموزان پسر سوم ابتدایی شهر اصفهان که ملاک های ورود به پژوهش را دارا بودند به شیوة نمونه گیری چندمرحله ای, انتخاب و با روش تصادفی در دو گروه آزمایش و کنترل گمارده شدند. ابزارهای مورد استفاده عبارت از آزمون املا و ماتریس های هوشی پیش رونده ی ریون کودکان بود. داده های به دست آمده با روش آماری تحلیل کوواریانس مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت. نتایج پژوهش نشان داد که بین نادرست نویسی گروه آزمایش و کنترل در سطح 001/0>p تفاوت معناداری وجود دارد؛ بنابراین می توان نتیجه گرفت که بازی های واجی بر بهبود نادرست نویسی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری مؤثر است و به عنوان یک روش آموزشی و درمانی می توان از آن استفاده کرد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فرامرزی، سالار، مرادی، رضا، و قلمزن، شیما. (1395). اثربخشی بازی های واجی بر نادرست نویسی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، 4(3 (پیاپی 15) )، 9-14. SID. https://sid.ir/paper/263019/fa

    Vancouver: کپی

    فرامرزی سالار، مرادی رضا، قلمزن شیما. اثربخشی بازی های واجی بر نادرست نویسی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی[Internet]. 1395؛4(3 (پیاپی 15) ):9-14. Available from: https://sid.ir/paper/263019/fa

    IEEE: کپی

    سالار فرامرزی، رضا مرادی، و شیما قلمزن، “اثربخشی بازی های واجی بر نادرست نویسی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری،” پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، vol. 4، no. 3 (پیاپی 15) ، pp. 9–14، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/263019/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button