APA:
کپیشعبانی، جعفر، و مصدری، مریم. (1395). اثربخشی آموزش شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اختلال اضطراب اجتماعی دانش آموزان دخترمقطع متوسطه اول. روانشناسی و روانپزشکی شناخت، 3(3 )، 12-27. SID. https://sid.ir/paper/263358/fa
Vancouver:
کپیشعبانی جعفر، مصدری مریم. اثربخشی آموزش شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اختلال اضطراب اجتماعی دانش آموزان دخترمقطع متوسطه اول. روانشناسی و روانپزشکی شناخت[Internet]. 1395؛3(3 ):12-27. Available from: https://sid.ir/paper/263358/fa
IEEE:
کپیجعفر شعبانی، و مریم مصدری، “اثربخشی آموزش شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر اختلال اضطراب اجتماعی دانش آموزان دخترمقطع متوسطه اول،” روانشناسی و روانپزشکی شناخت، vol. 3، no. 3 ، pp. 12–27، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/263358/fa