APA:
کپیبیچرانلو، عبداله، و یادگاری، محمدحسن. (1394). تابوشکنی, مهم ترین راهبرد جذب مخاطب در سینمای ایران. مطالعات جامعه شناختی (نامه علوم اجتماعی)، 22(1 )، 231-256. SID. https://sid.ir/paper/264399/fa
Vancouver:
کپیبیچرانلو عبداله، یادگاری محمدحسن. تابوشکنی, مهم ترین راهبرد جذب مخاطب در سینمای ایران. مطالعات جامعه شناختی (نامه علوم اجتماعی)[Internet]. 1394؛22(1 ):231-256. Available from: https://sid.ir/paper/264399/fa
IEEE:
کپیعبداله بیچرانلو، و محمدحسن یادگاری، “تابوشکنی, مهم ترین راهبرد جذب مخاطب در سینمای ایران،” مطالعات جامعه شناختی (نامه علوم اجتماعی)، vol. 22، no. 1 ، pp. 231–256، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/264399/fa