APA:
کپیصبار، شاهو، و هیان، دوان. (1394). عوامل مرتبط با میزان اعتماد مخاطبان به رسانه های نوین و سنتی (نگاهی به نوع رسانه, محتوای پیام و ویژگی های مخاطب). مطالعات رسانه های نوین، 1(4 )، 205-245. SID. https://sid.ir/paper/264643/fa
Vancouver:
کپیصبار شاهو، هیان دوان. عوامل مرتبط با میزان اعتماد مخاطبان به رسانه های نوین و سنتی (نگاهی به نوع رسانه, محتوای پیام و ویژگی های مخاطب). مطالعات رسانه های نوین[Internet]. 1394؛1(4 ):205-245. Available from: https://sid.ir/paper/264643/fa
IEEE:
کپیشاهو صبار، و دوان هیان، “عوامل مرتبط با میزان اعتماد مخاطبان به رسانه های نوین و سنتی (نگاهی به نوع رسانه, محتوای پیام و ویژگی های مخاطب)،” مطالعات رسانه های نوین، vol. 1، no. 4 ، pp. 205–245، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/264643/fa