APA:
کپیمحمدشفیعی، مجید، و رحمت آبادی، یزدان. (1394). تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوت های فرهنگی و سازگاری مشتری و برند. مدیریت برند، 2(4 )، 45-68. SID. https://sid.ir/paper/267537/fa
Vancouver:
کپیمحمدشفیعی مجید، رحمت آبادی یزدان. تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوت های فرهنگی و سازگاری مشتری و برند. مدیریت برند[Internet]. 1394؛2(4 ):45-68. Available from: https://sid.ir/paper/267537/fa
IEEE:
کپیمجید محمدشفیعی، و یزدان رحمت آبادی، “تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوت های فرهنگی و سازگاری مشتری و برند،” مدیریت برند، vol. 2، no. 4 ، pp. 45–68، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267537/fa