APA:
کپیپوراسدالهی، خاطره، سعیدنیا، حمیدرضا، و علی پوردرویش، زهرا. (1398). ارائه الگوی مفهومی برای تبین بازاریابی کمیابی با تا کید بر اصالت برند در رفتار خرید آنلاین. مطالعات رفتار مصرف کننده، 6(1 )، 125-148. SID. https://sid.ir/paper/268086/fa
Vancouver:
کپیپوراسدالهی خاطره، سعیدنیا حمیدرضا، علی پوردرویش زهرا. ارائه الگوی مفهومی برای تبین بازاریابی کمیابی با تا کید بر اصالت برند در رفتار خرید آنلاین. مطالعات رفتار مصرف کننده[Internet]. 1398؛6(1 ):125-148. Available from: https://sid.ir/paper/268086/fa
IEEE:
کپیخاطره پوراسدالهی، حمیدرضا سعیدنیا، و زهرا علی پوردرویش، “ارائه الگوی مفهومی برای تبین بازاریابی کمیابی با تا کید بر اصالت برند در رفتار خرید آنلاین،” مطالعات رفتار مصرف کننده، vol. 6، no. 1 ، pp. 125–148، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/268086/fa