APA:
کپیتقوی فرد، سیدمحمدتقی، دادوند، آزیتا، و آقایی، مجتبی. (1396). بهبود فرآیند خدمت دهی و کاهش زمان انتظار مشتریان در بانک با رویکرد شبیه سازی. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، 6(22 )، 75-105. SID. https://sid.ir/paper/268109/fa
Vancouver:
کپیتقوی فرد سیدمحمدتقی، دادوند آزیتا، آقایی مجتبی. بهبود فرآیند خدمت دهی و کاهش زمان انتظار مشتریان در بانک با رویکرد شبیه سازی. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند[Internet]. 1396؛6(22 ):75-105. Available from: https://sid.ir/paper/268109/fa
IEEE:
کپیسیدمحمدتقی تقوی فرد، آزیتا دادوند، و مجتبی آقایی، “بهبود فرآیند خدمت دهی و کاهش زمان انتظار مشتریان در بانک با رویکرد شبیه سازی،” مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، vol. 6، no. 22 ، pp. 75–105، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/268109/fa