APA:
کپیگوران، شیوا، صالحی، کیوان، و جوادی پور، محمد. (1396). بازنمایی تجارب زیستة معلمان ابتدایی از تغییرات نظام ارزشیابی و نقش آن در فرایند یاددهی-یادگیری: یک مطالعة پدیدارشناختی. مطالعات سیاست گذاری تربیت معلم (پژوهش در تربیت معلم)، 1(3 (پیاپی 4) )، 135-163. SID. https://sid.ir/paper/269477/fa
Vancouver:
کپیگوران شیوا، صالحی کیوان، جوادی پور محمد. بازنمایی تجارب زیستة معلمان ابتدایی از تغییرات نظام ارزشیابی و نقش آن در فرایند یاددهی-یادگیری: یک مطالعة پدیدارشناختی. مطالعات سیاست گذاری تربیت معلم (پژوهش در تربیت معلم)[Internet]. 1396؛1(3 (پیاپی 4) ):135-163. Available from: https://sid.ir/paper/269477/fa
IEEE:
کپیشیوا گوران، کیوان صالحی، و محمد جوادی پور، “بازنمایی تجارب زیستة معلمان ابتدایی از تغییرات نظام ارزشیابی و نقش آن در فرایند یاددهی-یادگیری: یک مطالعة پدیدارشناختی،” مطالعات سیاست گذاری تربیت معلم (پژوهش در تربیت معلم)، vol. 1، no. 3 (پیاپی 4) ، pp. 135–163، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/269477/fa