APA:
کپیگوران، شیوا، صالحی، کیوان، و جوادی پور، محمد. (1398). رهیافتی پدیدارشناختی در بازنمایی واکنش های معلمان نسبت به تغییرات نظام ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دوره ابتدایی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 16(36 (پیاپی 63) )، 1-20. SID. https://sid.ir/paper/523742/fa
Vancouver:
کپیگوران شیوا، صالحی کیوان، جوادی پور محمد. رهیافتی پدیدارشناختی در بازنمایی واکنش های معلمان نسبت به تغییرات نظام ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دوره ابتدایی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1398؛16(36 (پیاپی 63) ):1-20. Available from: https://sid.ir/paper/523742/fa
IEEE:
کپیشیوا گوران، کیوان صالحی، و محمد جوادی پور، “رهیافتی پدیدارشناختی در بازنمایی واکنش های معلمان نسبت به تغییرات نظام ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دوره ابتدایی،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 16، no. 36 (پیاپی 63) ، pp. 1–20، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/523742/fa