APA:
کپیمیری، حجت، و زارع، زهرا. (1396). تأثیر رویکرد ساختارگرایی بر یادگیری دانش آموزان با تاکید بر حیطه ی درک مفهومی درس زیست شناسی. پویش در آموزش علوم پایه، 3(7 )، 74-89. SID. https://sid.ir/paper/269565/fa
Vancouver:
کپیمیری حجت، زارع زهرا. تأثیر رویکرد ساختارگرایی بر یادگیری دانش آموزان با تاکید بر حیطه ی درک مفهومی درس زیست شناسی. پویش در آموزش علوم پایه[Internet]. 1396؛3(7 ):74-89. Available from: https://sid.ir/paper/269565/fa
IEEE:
کپیحجت میری، و زهرا زارع، “تأثیر رویکرد ساختارگرایی بر یادگیری دانش آموزان با تاکید بر حیطه ی درک مفهومی درس زیست شناسی،” پویش در آموزش علوم پایه، vol. 3، no. 7 ، pp. 74–89، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/269565/fa