مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

967
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

فراوانی کوئیز، حضور در کلاس و عملکرد پایانی

صفحات

 صفحه شروع 51 | صفحه پایان 70

چکیده

 به منظور مطالعه تاثیر فراوانی کوئیز در عملکرد پایانی دانشجویان ایرانی رشته زبان انگلیسی, نمره های پنج گروه از شرکت کنندگان در پژوهش با استفاده از فرایند آماری تجزیه و تحلیل یک طرفه واریانس مورد مقایسه قرار گرفت. نتایج نشان داد که کوئیز در عملکرد پایانی دانشجویان تاثیر مثبت و معنی داری دارد. بجز چند مورد استثنا, هرچه فراوانی کوئیز بیشتر شود, عملکرد پایانی بهتر می شود. همچنین به منظور بررسی رابطه بین کوئیز و حضور دانشجویان در کلاس, تعداد غیبتهای همان پنج گروه به طور مرتب کنترل شد و با استفاده از فرایند Chi-squac مورد مقایسه قرار گرفت. نتایج نشان اد که بین تعداد کوئیزها و تعداد غیبت از کلاس رابطه منفی وجود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    زارعی، عباسعلی. (1388). فراوانی کوئیز, حضور در کلاس و عملکرد پایانی. نثر پژوهی ادب فارسی (ادب و زبان)، جدید(26 (پیاپی 23))، 51-70. SID. https://sid.ir/paper/27028/fa

    Vancouver: کپی

    زارعی عباسعلی. فراوانی کوئیز, حضور در کلاس و عملکرد پایانی. نثر پژوهی ادب فارسی (ادب و زبان)[Internet]. 1388؛جدید(26 (پیاپی 23)):51-70. Available from: https://sid.ir/paper/27028/fa

    IEEE: کپی

    عباسعلی زارعی، “فراوانی کوئیز, حضور در کلاس و عملکرد پایانی،” نثر پژوهی ادب فارسی (ادب و زبان)، vol. جدید، no. 26 (پیاپی 23)، pp. 51–70، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/27028/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button