مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

461
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رابطه رویکردهای تطبیقی سوادآموزی پایه بزرگسالان و کاهش فقر در مناطق منتخب تای، هی مونک، دائو و جوامع بلک تایلندی در ویتنام

صفحات

 صفحه شروع 62 | صفحه پایان 83

چکیده

 در این مقاله دو رویکرد سوادآموزی پایه بزرگسالان و تأثیر آنها بر دسترسی به منابع کاهش فقر در جوامع اقلیت های قومی انتخاب شده در ویتنام مورد بررسی قرار می گیرد. در یک مطالعه چند نمونه ای با استفاده از مصاحبه های ساختمند و نیمه ساختمند, پژوهشگران برنامه درسی, روش تدریس, آموزش معلم / تسهیلگر, استفاده از زبان های محلی, پیوند با کاهش فقر و فایده عملی سواد و محیط های سواد آموزی را مورد بررسی قرار دادند. اگرچه مدل ها و روش های متعددی برای اجرای برنامه های آموزش پایه بزرگسالان وجود دارد, در این مقاله بر روش بازتاب و برنامه سواد بزرگسالان ویتنام که توسط مقامات آموزش و پرورش محلی اجرا می شود, تمرکز دارد. روش بازتاب رویکرد رشد یافته ای است که توسط سازمان غیر دولتی " کمک عملی " و بر اساس تئوری وجدان پائولو فرایر طراحی شده است. یادگیرندگان بالغ از طریق کشف چالش های رشد مهارت های سواد آموزی و یادگیری را فرا می گیرند. یافته های پژوهش نشان می دهد که چگونه تفاوت در رویکرد سوادآموزی پایه بزرگسالان بر دسترسی اقلیت های قومی به منابع خاص کاهش فقر در ویتنام تاثیر می گذارد. متن کامل این مقاله به زبان انگلیسی می باشد. لطفا برای مشاهده متن کامل مقاله به بخش انگلیسی مراجعه فرمایید.لطفا برای مشاهده متن کامل این مقاله اینجا را کلیک کنید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    راس، کلمن پاتریک، و سولیوان، کارمل او.. (1397). رابطه رویکردهای تطبیقی سوادآموزی پایه بزرگسالان و کاهش فقر در مناطق منتخب تای, هی مونک, دائو و جوامع بلک تایلندی در ویتنام. فصلنامه ایرانی آموزش و پرورش تطبیقی، 1(1 )، 62-83. SID. https://sid.ir/paper/270375/fa

    Vancouver: کپی

    راس کلمن پاتریک، سولیوان کارمل او.. رابطه رویکردهای تطبیقی سوادآموزی پایه بزرگسالان و کاهش فقر در مناطق منتخب تای, هی مونک, دائو و جوامع بلک تایلندی در ویتنام. فصلنامه ایرانی آموزش و پرورش تطبیقی[Internet]. 1397؛1(1 ):62-83. Available from: https://sid.ir/paper/270375/fa

    IEEE: کپی

    کلمن پاتریک راس، و کارمل او. سولیوان، “رابطه رویکردهای تطبیقی سوادآموزی پایه بزرگسالان و کاهش فقر در مناطق منتخب تای, هی مونک, دائو و جوامع بلک تایلندی در ویتنام،” فصلنامه ایرانی آموزش و پرورش تطبیقی، vol. 1، no. 1 ، pp. 62–83، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/270375/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button