مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

841
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

516
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی ترتیب فراگیری «جفت های مشابه» در زبان انگلیسی توسط دانشجویان فارسی زبان

صفحات

 صفحه شروع 299 | صفحه پایان 317

چکیده

 در پژوهش حاضر, هدف تعیین ترتیب در فراگیری انواع «جفت های مشابه» در زبان انگلیسی توسط فارسی زبانان و همچنین بررسی ارتباط آماری بین نحوه یادگیری انواع این جفت ها است. بدین منظور, آزمونی جهت تعیین نحوه تشخیص این صورت ها به سی نفر دانشجوی دانشگاه شهید باهنر کرمان که از لحاظ دانش زبانی در یک سطح بودند, ارائه شد. تجزیه و تحلیل نتایج آزمون, ترتیب فراگیری این نوع واژگان را به صورت جفت های متفاوت در صامت (شامل تفاوت در نوع صامت و صامت اضافه), پیشوند, مصوت (شامل تفاوت در نوع مصوت و مصوت اضافه), پسوند و ریشه نشان داد. از نتایج دیگر این تحقیق, معنی دار بودن تفاوت بین میانگین ها در تمام گروه های فوق الذکر به استثنای جفت های متفاوت در نوع مصوت و مصوت اضافه بود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نوربخش، مهناز. (1390). بررسی ترتیب فراگیری «جفت های مشابه» در زبان انگلیسی توسط دانشجویان فارسی زبان. نثر پژوهی ادب فارسی (ادب و زبان)، جدید(29 (پیاپی 26))، 299-317. SID. https://sid.ir/paper/27086/fa

    Vancouver: کپی

    نوربخش مهناز. بررسی ترتیب فراگیری «جفت های مشابه» در زبان انگلیسی توسط دانشجویان فارسی زبان. نثر پژوهی ادب فارسی (ادب و زبان)[Internet]. 1390؛جدید(29 (پیاپی 26)):299-317. Available from: https://sid.ir/paper/27086/fa

    IEEE: کپی

    مهناز نوربخش، “بررسی ترتیب فراگیری «جفت های مشابه» در زبان انگلیسی توسط دانشجویان فارسی زبان،” نثر پژوهی ادب فارسی (ادب و زبان)، vol. جدید، no. 29 (پیاپی 26)، pp. 299–317، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/27086/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا