APA:
کپیمرادی، مرتضی. (1396). ارائه مدلی علی-تجربی از بررسی نقش واسطه گری درآمیزی تحصیلی در رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمت خود تحصیلی با بهزیستی تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی. مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)، 9(1 (پیاپی 2-72) )، 68-90. SID. https://sid.ir/paper/357664/fa
Vancouver:
کپیمرادی مرتضی. ارائه مدلی علی-تجربی از بررسی نقش واسطه گری درآمیزی تحصیلی در رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمت خود تحصیلی با بهزیستی تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی. مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)[Internet]. 1396؛9(1 (پیاپی 2-72) ):68-90. Available from: https://sid.ir/paper/357664/fa
IEEE:
کپیمرتضی مرادی، “ارائه مدلی علی-تجربی از بررسی نقش واسطه گری درآمیزی تحصیلی در رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی و حرمت خود تحصیلی با بهزیستی تحصیلی در نوجوانان دبیرستانی،” مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)، vol. 9، no. 1 (پیاپی 2-72) ، pp. 68–90، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/357664/fa