مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,887
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تحلیلی بر کثرت و تنوع مفهوم تلفیق در حوزه برنامه درسی

صفحات

 صفحه شروع 87 | صفحه پایان 124

چکیده

 تلفیق برنامه درسی به معنای ارتباط دادن و درهم آمیختن محتوای برنامه درسی به منظور انسجام تجارب یادگیری فراگیران است. بررسی منابع تخصصی موجود در این زمینه, حاکی از آن است که تلفیق برنامه درسی همواره به شکل یکسان و واحد صورت نگرفته و طراحی برنامه درسی تلفیقی به روشهای گوناگون انجام شده است. کثرت و تنّوع مفهوم تلفیق در حوزه برنامه درسی باعث پیچیده شدن این مفهوم و منجر به بروز دشواریهایی در قلمرو آن گردیده است. در این مقاله, به بیش از بیست نمونه از این دسته بندیهای مختلف از رویکردهای تلفیق اشاره شده و, در پایان, دسته بندیهای گوناگون, تحت عنوان سه محور اساسی, آورده شده‎اند که این خود حاکی از یک جمع‎بندی کلی در این زمینه است.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

احمدی، پروین. (1382). تحلیلی بر کثرت و تنوع مفهوم تلفیق در حوزه برنامه درسی . پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، 9(3 (29))، 87-124. SID. https://sid.ir/paper/357712/fa

Vancouver: کپی

احمدی پروین. تحلیلی بر کثرت و تنوع مفهوم تلفیق در حوزه برنامه درسی . پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی[Internet]. 1382؛9(3 (29)):87-124. Available from: https://sid.ir/paper/357712/fa

IEEE: کپی

پروین احمدی، “تحلیلی بر کثرت و تنوع مفهوم تلفیق در حوزه برنامه درسی ،” پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، vol. 9، no. 3 (29)، pp. 87–124، 1382، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/357712/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی SID
    strs
    دانشگاه امام حسین
    بنیاد ملی بازیهای رایانه ای
    کلید پژوه
    ایران سرچ
    ایران سرچ
    فایل موجود نیست.
    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button