APA:
کپیمحسنیان راد، مهدی، و قدیری، مهدی. (1397). نقش رسانه ها در اقناع افکار عمومی: مطالعه موردی طرح «انصراف از دریافت یارانه ها». جهانی رسانه، 13(2 (پیاپی 26) )، 189-206. SID. https://sid.ir/paper/358306/fa
Vancouver:
کپیمحسنیان راد مهدی، قدیری مهدی. نقش رسانه ها در اقناع افکار عمومی: مطالعه موردی طرح «انصراف از دریافت یارانه ها». جهانی رسانه[Internet]. 1397؛13(2 (پیاپی 26) ):189-206. Available from: https://sid.ir/paper/358306/fa
IEEE:
کپیمهدی محسنیان راد، و مهدی قدیری، “نقش رسانه ها در اقناع افکار عمومی: مطالعه موردی طرح «انصراف از دریافت یارانه ها»،” جهانی رسانه، vol. 13، no. 2 (پیاپی 26) ، pp. 189–206، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/358306/fa