Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

574
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

498
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزشیابی آموزش ضمن خدمت طرح تکفا (مهارت واژه پردازی) از دیدگاه کارکنان

صفحات

 صفحه شروع 15 | صفحه پایان 26

کلیدواژه

ویژگی های آموزش (اهدافQ3
امکانات)Q3

چکیده

ارزشیابی دوره آموزشی (واژه پردازی) ضمن خدمت طرح تکفا(توسعه کاربردی فناوری اطلاعات) از دیدگاه کارکنان جهاد کشاورزی هدف اصلی این پژوهش بوده است. این پژوهش, توصیفی پیمایشی بوده و جامعه آماری آن را 100 نفر از کارکنان وزارت جهاد کشاورزی که در دوره آموزشی واژه پردازی شرکت داشته اند, تشکیل داده بودند. اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسشنامه و به روش سرشماری جمع آوری شد. متغیر وابسته, «اثربخشی» دوره آموزشی واژه پردازی, و متغیرهای مستقل شامل: جنسیت, سن, تحصیلات, سنوات خدمت, ارایه روشن اهداف و سرفصل های آموزشی, رضایت از مربیان و آموزشگران دوره, محتوای آموزشی, روش آموزشی, محیط و امکانات آموزشی بوده است. ضریب آلفای کرونباخ برای متغیرهای مورد مطالعه, به طور متوسط 84 درصد شد. بین «اثربخشی» دوره آموزشی واژه پردازی طرح تکفا, با متغیرهای شخصی سن و سنوات خدمت رابطه منفی و معنی داری وجود داشت؛ اما با میزان تحصیلات افراد مورد مطالعه رابطه معنی داری دیده نشد. هم چنین, با متغیرهای رضایت از آموزشگران, محتوا و روش ها و وسایل کمک آموزشی با 99 درصد اطمینان, و با ارایه روشن اهداف و سرفصل های دوره با 95 درصد اطمینان, رابطه مثبت و معنی داری وجود داشت. ولی, با متغیر محیط و امکانات دوره رابطه معنی داری دیده نشد. بین میانگین دو گروه زن و مرد شرکت کننده در دوره آموزشی, از نظر «اثربخشی» آموزش با 95 درصد اطمینان تفاوت معنی داری وجود داشت.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    دانایی، میترا، و آجیلی، عبدالعظیم. (1391). ارزشیابی آموزش ضمن خدمت طرح تکفا (مهارت واژه پردازی) از دیدگاه کارکنان. مدیریت دولتی، 4(9 )، 15-26. SID. https://sid.ir/paper/359226/fa

    Vancouver: کپی

    دانایی میترا، آجیلی عبدالعظیم. ارزشیابی آموزش ضمن خدمت طرح تکفا (مهارت واژه پردازی) از دیدگاه کارکنان. مدیریت دولتی[Internet]. 1391؛4(9 ):15-26. Available from: https://sid.ir/paper/359226/fa

    IEEE: کپی

    میترا دانایی، و عبدالعظیم آجیلی، “ارزشیابی آموزش ضمن خدمت طرح تکفا (مهارت واژه پردازی) از دیدگاه کارکنان،” مدیریت دولتی، vol. 4، no. 9 ، pp. 15–26، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/359226/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا