APA:
کپیجعفری گهر، منوچهر، روحی، افسر، و قلیچی، مجید. (1395). تاثیر آموزش مقابله ای باز ترکیب عبارت ها بر صحت دستوری: از منظر فرضیه تعلیم پذیری. مطالعات زبان و ترجمه (دانشکده ادبیات و علوم انسانی مشهد)، 49(4 (پیاپی 30))، 77-98. SID. https://sid.ir/paper/359803/fa
Vancouver:
کپیجعفری گهر منوچهر، روحی افسر، قلیچی مجید. تاثیر آموزش مقابله ای باز ترکیب عبارت ها بر صحت دستوری: از منظر فرضیه تعلیم پذیری. مطالعات زبان و ترجمه (دانشکده ادبیات و علوم انسانی مشهد)[Internet]. 1395؛49(4 (پیاپی 30)):77-98. Available from: https://sid.ir/paper/359803/fa
IEEE:
کپیمنوچهر جعفری گهر، افسر روحی، و مجید قلیچی، “تاثیر آموزش مقابله ای باز ترکیب عبارت ها بر صحت دستوری: از منظر فرضیه تعلیم پذیری،” مطالعات زبان و ترجمه (دانشکده ادبیات و علوم انسانی مشهد)، vol. 49، no. 4 (پیاپی 30)، pp. 77–98، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/359803/fa