APA:
کپیهدایتی، علی، و صالحی عمران، ابراهیم. (1397). مفهوم پردازی مدل بومی خط مشی گذاری مبتنی بر شواهد در آموزش عالی ایران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی، 10(20 )، 39-66. SID. https://sid.ir/paper/360005/fa
Vancouver:
کپیهدایتی علی، صالحی عمران ابراهیم. مفهوم پردازی مدل بومی خط مشی گذاری مبتنی بر شواهد در آموزش عالی ایران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی[Internet]. 1397؛10(20 ):39-66. Available from: https://sid.ir/paper/360005/fa
IEEE:
کپیعلی هدایتی، و ابراهیم صالحی عمران، “مفهوم پردازی مدل بومی خط مشی گذاری مبتنی بر شواهد در آموزش عالی ایران،” پژوهشنامه مدیریت اجرایی، vol. 10، no. 20 ، pp. 39–66، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/360005/fa