APA:
کپیامینی خیابانی، غلامرضا، و فیض، داود. (1399). طراحی مدل رقابت پذیری با استفاده از پیچیدگی شناختی راهبردی؛ بررسی نقش میانجی هوش بازاریابی. نوآوری و ارزش آفرینی، 9(17 )، 29-43. SID. https://sid.ir/paper/364069/fa
Vancouver:
کپیامینی خیابانی غلامرضا، فیض داود. طراحی مدل رقابت پذیری با استفاده از پیچیدگی شناختی راهبردی؛ بررسی نقش میانجی هوش بازاریابی. نوآوری و ارزش آفرینی[Internet]. 1399؛9(17 ):29-43. Available from: https://sid.ir/paper/364069/fa
IEEE:
کپیغلامرضا امینی خیابانی، و داود فیض، “طراحی مدل رقابت پذیری با استفاده از پیچیدگی شناختی راهبردی؛ بررسی نقش میانجی هوش بازاریابی،” نوآوری و ارزش آفرینی، vol. 9، no. 17 ، pp. 29–43، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/364069/fa