APA:
کپیحسن شاهی، محمدمهدی، و یوسفی، فریده. (1398). اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر خط پایه الکتروانسفالوگرافی کمی و توجه مستمر کودکان نارسایی توجه/ بیش فعالی. اندیشه و رفتار در روانشناسی بالینی (اندیشه و رفتار) )، 14(53 )، 37-46. SID. https://sid.ir/paper/365092/fa
Vancouver:
کپیحسن شاهی محمدمهدی، یوسفی فریده. اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر خط پایه الکتروانسفالوگرافی کمی و توجه مستمر کودکان نارسایی توجه/ بیش فعالی. اندیشه و رفتار در روانشناسی بالینی (اندیشه و رفتار) )[Internet]. 1398؛14(53 ):37-46. Available from: https://sid.ir/paper/365092/fa
IEEE:
کپیمحمدمهدی حسن شاهی، و فریده یوسفی، “اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر خط پایه الکتروانسفالوگرافی کمی و توجه مستمر کودکان نارسایی توجه/ بیش فعالی،” اندیشه و رفتار در روانشناسی بالینی (اندیشه و رفتار) )، vol. 14، no. 53 ، pp. 37–46، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/365092/fa