APA:
کپیاحراری، عمادالدین، نجفی، محمود، و محمدی فر، محمدعلی. (1397). رابطة هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطه ای حرمت خود و حمایت اجتماعی. مطالعات روانشناسی تربیتی، 15(30 )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/366878/fa
Vancouver:
کپیاحراری عمادالدین، نجفی محمود، محمدی فر محمدعلی. رابطة هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطه ای حرمت خود و حمایت اجتماعی. مطالعات روانشناسی تربیتی[Internet]. 1397؛15(30 ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/366878/fa
IEEE:
کپیعمادالدین احراری، محمود نجفی، و محمدعلی محمدی فر، “رابطة هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطه ای حرمت خود و حمایت اجتماعی،” مطالعات روانشناسی تربیتی، vol. 15، no. 30 ، pp. 0–0، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/366878/fa