APA:
کپیعسگری، ناصر. (1397). نقش میانجی تفاخر سازمانی در تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد فروش. مدیریت بازرگانی، 10(2 )، 399-420. SID. https://sid.ir/paper/367093/fa
Vancouver:
کپیعسگری ناصر. نقش میانجی تفاخر سازمانی در تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد فروش. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1397؛10(2 ):399-420. Available from: https://sid.ir/paper/367093/fa
IEEE:
کپیناصر عسگری، “نقش میانجی تفاخر سازمانی در تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد فروش،” مدیریت بازرگانی، vol. 10، no. 2 ، pp. 399–420، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/367093/fa