مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

834
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

838
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش میانجی تفاخر سازمانی در تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد فروش

صفحات

 صفحه شروع 399 | صفحه پایان 420

چکیده

 در محیط های بسیار رقابتی شرکت های پخش, برای ارتقای عملکرد فروش, برخورداری از فروشندگانی که همزمان شایسته و وفادار باشند بسیار حیاتی است. از میان پیشایندهای گوناگون مؤثر بر عملکرد فروش, پژوهش حاضر به بررسی تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد فروش فروشندگان پرداخته و نقش میانجی تفاخر سازمانی را در این زمینه بررسی کرده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و روش آن توصیفی و از نوع پیمایشی است. جامعه ی آماری پژوهش را فروشندگان شعب تهران و شهرستان های شرکت به پخش که 850 نفر هستند تشکیل می دهند که به عنوان نمونه 220 نفر از آنها به صورت تصادفی انتخاب شده اند. ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه ای استاندارد است. تحلیل داده ها با کمک آزمون های آماری تحلیل عاملی تأییدی, تحلیل مسیر شده و آزمون تی با استفاده از نرم افزارهای لیزرل و اس. پی. اس. اس. انجام شده است. نتایج نشان می دهد همه ی مؤلفه های پنج گانه ی برند کارفرمایی (ارزش اقتصادی, ارزش توسعه ای, ارزش اجتماعی, ارزش تنوع و ارزش شهرت) از راه تفاخر سازمانی بر عملکرد فروشندگان این شرکت تأثیری معنادار و مثبت داشته اند. همچنین وضعیت موجود این عوامل در این شرکت مناسب بوده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عسگری، ناصر. (1397). نقش میانجی تفاخر سازمانی در تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد فروش. مدیریت بازرگانی، 10(2 )، 399-420. SID. https://sid.ir/paper/367093/fa

    Vancouver: کپی

    عسگری ناصر. نقش میانجی تفاخر سازمانی در تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد فروش. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1397؛10(2 ):399-420. Available from: https://sid.ir/paper/367093/fa

    IEEE: کپی

    ناصر عسگری، “نقش میانجی تفاخر سازمانی در تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد فروش،” مدیریت بازرگانی، vol. 10، no. 2 ، pp. 399–420، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/367093/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button