Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,321
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

704
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تبیین استفاده از رسانه های اجتماعی در تعاملات میان شرکت های بیمه، نمایندگی های فروش و مشتریان (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران)

صفحات

 صفحه شروع 271 | صفحه پایان 294

چکیده

 مطالعه حاضر, پژوهشی کاربردی است که با هدف بررسی تاثیر استفاده از رسانه های اجتماعی در تعاملات میان شرکت های بیمه, نمایندگی های فروش و مشتریان انجام شده است. جامعه آماری این تحقیق مدیران شعبه مرکزی بیمه ایران, نمایندگی های فروش بیمه و مشتریان بیمه ایران در استان گیلان است. حجم نمونه در سه سطح یاد شده با استفاده از فرمول کوکران در سطح خطای 5 درصد, به ترتیب 32, 138 و 414 نفر محاسبه شد. فرضیه های پژوهش با استفاده از رگرسیون خطی تک متغیره و سلسله مراتبی آزمون شدند. نتایج نشان می دهد کاربرد رسانه های اجتماعی در شرکت بیمه, به کاربرد آن در نمایندگی بیمه و مشتریان می انجامد. همچنین نتایج این مطالعه گویای این است که فراوانی تعامل با مشتریان, رابطه بین کاربرد رسانه های اجتماعی در سطح شرکت و نمایندگی بیمه ایران را تقویت می کند. در نتیجه دیگر این تحقیق مشخص شد به کارگیری رسانه های اجتماعی توسط نمایندگی بیمه, عملکرد فروش نمایندگی و عملکرد برند شرکت بیمه را افزایش و بهبود می دهد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    دل افروز، نرگس، فرخ بخت فومنی، علیرضا، و خسروی، محمدرضا. (1396). تبیین استفاده از رسانه های اجتماعی در تعاملات میان شرکت های بیمه, نمایندگی های فروش و مشتریان (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران). مدیریت بازرگانی، 9(2 )، 271-294. SID. https://sid.ir/paper/140215/fa

    Vancouver: کپی

    دل افروز نرگس، فرخ بخت فومنی علیرضا، خسروی محمدرضا. تبیین استفاده از رسانه های اجتماعی در تعاملات میان شرکت های بیمه, نمایندگی های فروش و مشتریان (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1396؛9(2 ):271-294. Available from: https://sid.ir/paper/140215/fa

    IEEE: کپی

    نرگس دل افروز، علیرضا فرخ بخت فومنی، و محمدرضا خسروی، “تبیین استفاده از رسانه های اجتماعی در تعاملات میان شرکت های بیمه, نمایندگی های فروش و مشتریان (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران)،” مدیریت بازرگانی، vol. 9، no. 2 ، pp. 271–294، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140215/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا