APA:
کپیدل افروز، نرگس، فرخ بخت فومنی، علیرضا، و خسروی، محمدرضا. (1396). تبیین استفاده از رسانه های اجتماعی در تعاملات میان شرکت های بیمه, نمایندگی های فروش و مشتریان (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران). مدیریت بازرگانی، 9(2 )، 271-294. SID. https://sid.ir/paper/140215/fa
Vancouver:
کپیدل افروز نرگس، فرخ بخت فومنی علیرضا، خسروی محمدرضا. تبیین استفاده از رسانه های اجتماعی در تعاملات میان شرکت های بیمه, نمایندگی های فروش و مشتریان (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1396؛9(2 ):271-294. Available from: https://sid.ir/paper/140215/fa
IEEE:
کپینرگس دل افروز، علیرضا فرخ بخت فومنی، و محمدرضا خسروی، “تبیین استفاده از رسانه های اجتماعی در تعاملات میان شرکت های بیمه, نمایندگی های فروش و مشتریان (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران)،” مدیریت بازرگانی، vol. 9، no. 2 ، pp. 271–294، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140215/fa