مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

400
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

590
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزیابی کارایی دانشکده های دانشگاه یزد با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها و ارزیابی متقاطع آرمانی

صفحات

 صفحه شروع 183 | صفحه پایان 202

چکیده

 با توجه به اهمیت ارزیابی کارایی در مراکز آموزشی و دانشگاه ها, هدف از اجرای این پژوهش, ارزیابی کارایی دانشکده های دوازده گانه دانشگاه یزد بود که در این مطالعه, رویکرد نوین ارزیابی کارایی متقاطع آرمانی ارائه شد. جامعه پژوهش, شامل دانشکده های دوازده گانه دانشگاه یزد بود و برای بررسی از اطلاعات حاصل از فرایند مصاحبه و داده های مربوط به متغیرهای همه دانشکده ها بهره گرفته شد؛ از این رو حجم جامعه و نمونه پژوهش برابر است. نتایج ارزیابی کارایی متقاطع آرمانی دانشکده های دانشگاه یزد, نشان دهنده آن بود که دانشکده مدیریت دانشگاه یزد با بیشترین امتیاز کارایی, از نظر کارایی در رتبه اول قرار گرفته است. دانشکده های ادبیات, علوم اجتماعی و ریاضیات به ترتیب رتبه های دوم تا چهارم کارایی را کسب کردند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    میرفخرالدینی، سیدحیدر، جلیلیان، نگار، و خاکی اردکانی، هادی. (1397). ارزیابی کارایی دانشکده های دانشگاه یزد با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها و ارزیابی متقاطع آرمانی. مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، 8(22 )، 183-202. SID. https://sid.ir/paper/368583/fa

    Vancouver: کپی

    میرفخرالدینی سیدحیدر، جلیلیان نگار، خاکی اردکانی هادی. ارزیابی کارایی دانشکده های دانشگاه یزد با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها و ارزیابی متقاطع آرمانی. مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی[Internet]. 1397؛8(22 ):183-202. Available from: https://sid.ir/paper/368583/fa

    IEEE: کپی

    سیدحیدر میرفخرالدینی، نگار جلیلیان، و هادی خاکی اردکانی، “ارزیابی کارایی دانشکده های دانشگاه یزد با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها و ارزیابی متقاطع آرمانی،” مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی، vol. 8، no. 22 ، pp. 183–202، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/368583/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button