APA:
کپیقاسمی، پریا، نجفیان، محمد، اسلامبولچی، علیرضا، و رضایی راد، مصطفی. (1398). بررسی تاثیر تلاش عرضه کننده و مصرف کننده در رضایت مشتری با توجه به نقش میانجی تجربه مصرف کننده, مورد مطالعه: مشتریان هتل های شهر اهواز. گردشگری و توسعه، 8(1 )، 140-153. SID. https://sid.ir/paper/369423/fa
Vancouver:
کپیقاسمی پریا، نجفیان محمد، اسلامبولچی علیرضا، رضایی راد مصطفی. بررسی تاثیر تلاش عرضه کننده و مصرف کننده در رضایت مشتری با توجه به نقش میانجی تجربه مصرف کننده, مورد مطالعه: مشتریان هتل های شهر اهواز. گردشگری و توسعه[Internet]. 1398؛8(1 ):140-153. Available from: https://sid.ir/paper/369423/fa
IEEE:
کپیپریا قاسمی، محمد نجفیان، علیرضا اسلامبولچی، و مصطفی رضایی راد، “بررسی تاثیر تلاش عرضه کننده و مصرف کننده در رضایت مشتری با توجه به نقش میانجی تجربه مصرف کننده, مورد مطالعه: مشتریان هتل های شهر اهواز،” گردشگری و توسعه، vol. 8، no. 1 ، pp. 140–153، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/369423/fa