APA:
کپیاخلاقی، طاهره، علیزاده ثانی، محسن، و موقر، مرتضی. (1397). تأثیر تعهد سازمانی و ارتباط با مشتری بر نیت اخلاقی کارکنان: نقش میانجی فنون خنثا سازی. پژوهش های مدیریت منابع سازمانی، 8(2 )، 19-37. SID. https://sid.ir/paper/370702/fa
Vancouver:
کپیاخلاقی طاهره، علیزاده ثانی محسن، موقر مرتضی. تأثیر تعهد سازمانی و ارتباط با مشتری بر نیت اخلاقی کارکنان: نقش میانجی فنون خنثا سازی. پژوهش های مدیریت منابع سازمانی[Internet]. 1397؛8(2 ):19-37. Available from: https://sid.ir/paper/370702/fa
IEEE:
کپیطاهره اخلاقی، محسن علیزاده ثانی، و مرتضی موقر، “تأثیر تعهد سازمانی و ارتباط با مشتری بر نیت اخلاقی کارکنان: نقش میانجی فنون خنثا سازی،” پژوهش های مدیریت منابع سازمانی، vol. 8، no. 2 ، pp. 19–37، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/370702/fa