APA:
کپیبانژاد، بابک، طباطبایی نسب، سیدمحمد، و صادقی، حجت اله. (1397). واکاوی مفهوم آمیخته بازاریابی در صنعت بانکداری ایران: کاربرد تئوری داده بنیاد. علوم مدیریت ایران، 13(50 )، 53-80. SID. https://sid.ir/paper/371395/fa
Vancouver:
کپیبانژاد بابک، طباطبایی نسب سیدمحمد، صادقی حجت اله. واکاوی مفهوم آمیخته بازاریابی در صنعت بانکداری ایران: کاربرد تئوری داده بنیاد. علوم مدیریت ایران[Internet]. 1397؛13(50 ):53-80. Available from: https://sid.ir/paper/371395/fa
IEEE:
کپیبابک بانژاد، سیدمحمد طباطبایی نسب، و حجت اله صادقی، “واکاوی مفهوم آمیخته بازاریابی در صنعت بانکداری ایران: کاربرد تئوری داده بنیاد،” علوم مدیریت ایران، vol. 13، no. 50 ، pp. 53–80، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/371395/fa