مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

345
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

667
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

واکاوی مفهوم آمیخته بازاریابی در صنعت بانکداری ایران: کاربرد تئوری داده بنیاد

صفحات

 صفحه شروع 53 | صفحه پایان 80

چکیده

 مفهوم آمیخته بازاریابی در ادبیات بازاریابی جایگاه قابل توجهی دارد. انتقادات فرآوانی به آمیخته بازارایابی متداول مخصوصا در حوزه خدمات وجود دارد. از اینرو پژوهش حاضر بر آن بوده تا از طریق روش داده بنیاد به واکاوی این مفهوم بپردازد. بدین منظور با 15 تن از مدیران و 12 تن از خبرگان بانکی در ایران مصاحبه عمیق صورت گرفت. نتایج حاصل از کدگذاری داده ها منجر به تعیین مقوله محوری "آمیخته بازاریابی بانکی با رویکرد اعتمادساز" گردید. نتایج نشان داد که عناصر آمیخته بازاریابی بانکی شامل خدمات بانکی (نوآوری, تنوع, کیفیت, قابلیت اعتماد)؛ قیمت (هزینه های مالی و غیرمالی)؛ کانال های توزیع بانکی (فیزیکی و غیرحضوری)؛ ارتباطات بازاریابی اعتماد آفرین (مشتری مداری, نام تجاری, ارتباطات ترغیب کننده, ارتباطات یادآوری کننده, ارتباطات آگاه کننده)؛ مستندات فیزیکی (مستندات دیداری, طراحی, تجهیزات و تسهیلات, شرایط محیط ارائه خدمت)؛ عملیات و فرایند ارائه خدمت (اطلاع رسانی, روند ارائه خدمت, تکریم مشتری) و افراد (ارتباطات افواهی؛ تخصص کارکنان؛ آراستگی کارکنان؛ برخورد کارکنان) می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بانژاد، بابک، طباطبایی نسب، سیدمحمد، و صادقی، حجت اله. (1397). واکاوی مفهوم آمیخته بازاریابی در صنعت بانکداری ایران: کاربرد تئوری داده بنیاد. علوم مدیریت ایران، 13(50 )، 53-80. SID. https://sid.ir/paper/371395/fa

    Vancouver: کپی

    بانژاد بابک، طباطبایی نسب سیدمحمد، صادقی حجت اله. واکاوی مفهوم آمیخته بازاریابی در صنعت بانکداری ایران: کاربرد تئوری داده بنیاد. علوم مدیریت ایران[Internet]. 1397؛13(50 ):53-80. Available from: https://sid.ir/paper/371395/fa

    IEEE: کپی

    بابک بانژاد، سیدمحمد طباطبایی نسب، و حجت اله صادقی، “واکاوی مفهوم آمیخته بازاریابی در صنعت بانکداری ایران: کاربرد تئوری داده بنیاد،” علوم مدیریت ایران، vol. 13، no. 50 ، pp. 53–80، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/371395/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button