APA:
کپیفریدونی، مسعود، و کلاته سیفری، معصومه. (1397). تبیین مدل تاثیر عناصر امیخته بازاریابی بر میزان رضایت و حضور مجدد هواداران باشگاه های پرطرفدار تهرانی لیگ حرفه ای فوتبال. مدیریت ورزشی (حرکت)، 10(1 )، 103-117. SID. https://sid.ir/paper/371967/fa
Vancouver:
کپیفریدونی مسعود، کلاته سیفری معصومه. تبیین مدل تاثیر عناصر امیخته بازاریابی بر میزان رضایت و حضور مجدد هواداران باشگاه های پرطرفدار تهرانی لیگ حرفه ای فوتبال. مدیریت ورزشی (حرکت)[Internet]. 1397؛10(1 ):103-117. Available from: https://sid.ir/paper/371967/fa
IEEE:
کپیمسعود فریدونی، و معصومه کلاته سیفری، “تبیین مدل تاثیر عناصر امیخته بازاریابی بر میزان رضایت و حضور مجدد هواداران باشگاه های پرطرفدار تهرانی لیگ حرفه ای فوتبال،” مدیریت ورزشی (حرکت)، vol. 10، no. 1 ، pp. 103–117، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/371967/fa