APA:
کپیمیری، انیس، و ضیائی، ثریا. (1397). عوامل موثر برموفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان کتابخانه ها, موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی. تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی (پیام کتابخانه)، 24(2 (پیاپی 93) )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/372050/fa
Vancouver:
کپیمیری انیس، ضیائی ثریا. عوامل موثر برموفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان کتابخانه ها, موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی. تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی (پیام کتابخانه)[Internet]. 1397؛24(2 (پیاپی 93) ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/372050/fa
IEEE:
کپیانیس میری، و ثریا ضیائی، “عوامل موثر برموفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان کتابخانه ها, موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی،” تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی (پیام کتابخانه)، vol. 24، no. 2 (پیاپی 93) ، pp. 0–0، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/372050/fa