APA:
کپینیک بین، برانوش، علوی، سیدحسین، و توکلی، امین. (1399). اولویت بندی اهمیت مولفه های تبلیغات از طریق پیامک و فضای مجازی در جذب مشتری در اماکن ورزشی استان مازندران. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 8(28 )، 57-70. SID. https://sid.ir/paper/372078/fa
Vancouver:
کپینیک بین برانوش، علوی سیدحسین، توکلی امین. اولویت بندی اهمیت مولفه های تبلیغات از طریق پیامک و فضای مجازی در جذب مشتری در اماکن ورزشی استان مازندران. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی[Internet]. 1399؛8(28 ):57-70. Available from: https://sid.ir/paper/372078/fa
IEEE:
کپیبرانوش نیک بین، سیدحسین علوی، و امین توکلی، “اولویت بندی اهمیت مولفه های تبلیغات از طریق پیامک و فضای مجازی در جذب مشتری در اماکن ورزشی استان مازندران،” رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، vol. 8، no. 28 ، pp. 57–70، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/372078/fa