مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

592
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

821
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اولویت بندی اهمیت مولفه های تبلیغات از طریق پیامک و فضای مجازی در جذب مشتری در اماکن ورزشی استان مازندران

صفحات

 صفحه شروع 57 | صفحه پایان 70

چکیده

 هدف از این پژوهش بررسی نقش تبلیغات از طریق پیامک و فضای مجازی با جذب مشتری در اماکن ورزشی استان مازندران بود. روش انجام تحقیق حاضر توصیفی و از نوع همبستگی بوده که به شکل میدانی صورت گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کلیه افراد مراجعه کننده به اماکن ورزشی استان مازندران تشکیل دادند که با توجه به نامحدود بودن تعداد جامعه و استفاده از جدول مورگان 384 نفر به عنوان نمونه آماری به طور تصادفی انتخاب شد. به منظور جمع آوری داده ها از دو پرسشنامه محقق ساخته در مورد تبلیغات اینترنتی (14 سوال با 5 مولفه) و پیامک تبلیغاتی (11 سوال با 5 مولفه)استفاده شد. همچنین برای تجزیه وتحلیل داده ها از روش های آماری توصیفی و استنباطی (کلموگراف اسمیرنوف و آزمون دوجمله ای) در سطح معناداری (05/0

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نیک بین، برانوش، علوی، سیدحسین، و توکلی، امین. (1399). اولویت بندی اهمیت مولفه های تبلیغات از طریق پیامک و فضای مجازی در جذب مشتری در اماکن ورزشی استان مازندران. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 8(28 )، 57-70. SID. https://sid.ir/paper/372078/fa

    Vancouver: کپی

    نیک بین برانوش، علوی سیدحسین، توکلی امین. اولویت بندی اهمیت مولفه های تبلیغات از طریق پیامک و فضای مجازی در جذب مشتری در اماکن ورزشی استان مازندران. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی[Internet]. 1399؛8(28 ):57-70. Available from: https://sid.ir/paper/372078/fa

    IEEE: کپی

    برانوش نیک بین، سیدحسین علوی، و امین توکلی، “اولویت بندی اهمیت مولفه های تبلیغات از طریق پیامک و فضای مجازی در جذب مشتری در اماکن ورزشی استان مازندران،” رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، vol. 8، no. 28 ، pp. 57–70، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/372078/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button