APA:
کپینظرپور، محمدتقی، و نوروزیان ملکی، سعید. (1397). شناسایی مؤلفه های معماری مؤثر در ارتقای یادگیری دانش آموزان با تأکید بر فضاهای باز مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش. مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)، 10(2 (پیاپی 2-75) )، 165-193. SID. https://sid.ir/paper/373434/fa
Vancouver:
کپینظرپور محمدتقی، نوروزیان ملکی سعید. شناسایی مؤلفه های معماری مؤثر در ارتقای یادگیری دانش آموزان با تأکید بر فضاهای باز مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش. مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)[Internet]. 1397؛10(2 (پیاپی 2-75) ):165-193. Available from: https://sid.ir/paper/373434/fa
IEEE:
کپیمحمدتقی نظرپور، و سعید نوروزیان ملکی، “شناسایی مؤلفه های معماری مؤثر در ارتقای یادگیری دانش آموزان با تأکید بر فضاهای باز مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش،” مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)، vol. 10، no. 2 (پیاپی 2-75) ، pp. 165–193، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/373434/fa