مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

551
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

778
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی الگوی بازاریابی لیگ های حرفه ای بانوان ایران با رویکرد مزیت رقابتی پایدار

صفحات

 صفحه شروع 17 | صفحه پایان 36

چکیده

 هدف پژوهش حاضر, طراحی الگوی بازاریابی لیگ های حرفه ای بانوان ایران با رویکرد مزیت رقابتی پایدار بود. روش پژوهش, کیفی و بر نظریه داده بنیاد مبتنی بود. برای گردآوری اطلاعات از نمونه گیری هدفمند و مصاحبه های نیمه ساختاریافته با 18 نفر از نخبگان آگاه از موضوع استفاده شد. بدین منظور, لیگ برتر در پنج رشته هندبال, والیبال, بسکتبال, فوتسال و فوتبال بررسی شد. تجزیه وتحلیل داده ها براساس نظریه داده بنیاد و طی سه مرحله کدگذاری باز, کدگذاری محوری و کدگذاری انتخابی انجام شد. طبق نتایج تجزیه وتحلیل داده ها, مدل در چهار سطح طراحی شد. سطح چهار یا سطح زیرین شامل عوامل منابع, قابلیت ها, ویژگی های دموگرافیک و بخش بندی, محیط و نبود اطمینان محیطی بود. مدیریت منابع انسانی, آمیخته بازاریابی, مدیریت کیفیت جامع, راهبردهای رقابتی و نوآوری بازاریابی عناصر تشکیل دهنده سطح سه بودند که درعین ارتباط متقابل با یکدیگر به مزیت رقابتی پایدار منجر شدند. سطح دوم شامل مزیت رقابتی پایدار شد که خود به سطح عملکرد بازاریابی منجر شد؛ بنابراین, با درنظرگرفتن عوامل شناسایی شده در مدل بازاریابی ورزش بانوان و این واقعیت که زنان تقریبا نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند, می توان با سرمایه گذاری در این بخش از جامعه که تاکنون از آن ها به عنوان یک منبع درآمدزای بالقوه غفلت شده است, به منافع حاصل از ورزش در طولانی مدت دست یافت.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بهمنی، فاطمه، احسانی، محمد، کوزه چیان، هاشم، و امیری، مجتبی. (1399). طراحی الگوی بازاریابی لیگ های حرفه ای بانوان ایران با رویکرد مزیت رقابتی پایدار. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، 12(59 )، 17-36. SID. https://sid.ir/paper/374404/fa

    Vancouver: کپی

    بهمنی فاطمه، احسانی محمد، کوزه چیان هاشم، امیری مجتبی. طراحی الگوی بازاریابی لیگ های حرفه ای بانوان ایران با رویکرد مزیت رقابتی پایدار. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)[Internet]. 1399؛12(59 ):17-36. Available from: https://sid.ir/paper/374404/fa

    IEEE: کپی

    فاطمه بهمنی، محمد احسانی، هاشم کوزه چیان، و مجتبی امیری، “طراحی الگوی بازاریابی لیگ های حرفه ای بانوان ایران با رویکرد مزیت رقابتی پایدار،” مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، vol. 12، no. 59 ، pp. 17–36، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/374404/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button