مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

514
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

639
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزیابی عوامل آمیخته بازاریابی بازار بزرگ ماهی تهران از دیدگاه فروشندگان

صفحات

 صفحه شروع 55 | صفحه پایان 69

چکیده

 ارزیابی عوامل آمیخته بازاریابی بزرگ ترین بازار ماهی ایران از دید فروشندگان با جمع آوری داده ها از طریق پرسشنامه در سال 1398 انجام شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و آزمون فریدمن استفاده شد. نتایج نشان داد, از دید فروشندگان, مشتریان, خرید مداوم از یک غرفه یا مکان مشخص را خیلی زیاد ترجیح می دهند و بالاترین اولویت خرید ماهی آنان قزل آلا بوده و ماهیان جنوب, میگو, ماهیان پرورشی گرم آبی و ماهیان دریای شمال در اولویت های بعدی خرید هستند. در بررسی شاخص های موثر بر آمیخته بازاریابی از دیدگاه فروشندگان این بازار, به ترتیب بهداشت محصول, ارزش درک شده محصول, نحوه تمیز و خرد کردن ماهی و سپس معرفی بازار در بیلبورد, رسانه و نشریات بالاترین رتبه ها را در 4 آمیخته محصول, قیمت, مکان و تبلیغ بر عهده دارند. بنابراین فروشندگان, این شاخص ها و آمیخته مکان را از عوامل اصلی فروش و رونق بازار بعثت می دانند که می-تواند قابل توجه شهرداری و نهادهای تصمیم ساز باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عادلی، افشین، علیدوستی، خدیجه، کردجزی، معظمه، واحدی، محسن، و اعرابی، حسین. (1399). ارزیابی عوامل آمیخته بازاریابی بازار بزرگ ماهی تهران از دیدگاه فروشندگان. توسعه آبزی پروری (علوم زیستی)، 14(3 )، 55-69. SID. https://sid.ir/paper/374727/fa

    Vancouver: کپی

    عادلی افشین، علیدوستی خدیجه، کردجزی معظمه، واحدی محسن، اعرابی حسین. ارزیابی عوامل آمیخته بازاریابی بازار بزرگ ماهی تهران از دیدگاه فروشندگان. توسعه آبزی پروری (علوم زیستی)[Internet]. 1399؛14(3 ):55-69. Available from: https://sid.ir/paper/374727/fa

    IEEE: کپی

    افشین عادلی، خدیجه علیدوستی، معظمه کردجزی، محسن واحدی، و حسین اعرابی، “ارزیابی عوامل آمیخته بازاریابی بازار بزرگ ماهی تهران از دیدگاه فروشندگان،” توسعه آبزی پروری (علوم زیستی)، vol. 14، no. 3 ، pp. 55–69، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/374727/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button