APA:
کپیموسوی راد، سیده طاهره، و ذالنوری، مهیار. (1398). تاثیر ادراک از عوامل تعیین کننده گرایش بازار بر نگرش مشتریان باشگاه های ورزشی شهر تهران. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، 11(56 )، 227-244. SID. https://sid.ir/paper/375291/fa
Vancouver:
کپیموسوی راد سیده طاهره، ذالنوری مهیار. تاثیر ادراک از عوامل تعیین کننده گرایش بازار بر نگرش مشتریان باشگاه های ورزشی شهر تهران. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)[Internet]. 1398؛11(56 ):227-244. Available from: https://sid.ir/paper/375291/fa
IEEE:
کپیسیده طاهره موسوی راد، و مهیار ذالنوری، “تاثیر ادراک از عوامل تعیین کننده گرایش بازار بر نگرش مشتریان باشگاه های ورزشی شهر تهران،” مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، vol. 11، no. 56 ، pp. 227–244، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/375291/fa