APA:
کپیجعفری، علیرضا، نادی، محمدعلی، و منشئی، غلامرضا. (1400). تدوین و اعتباریابی بسته ی آموزش یادگیری خودراهبر و تعیین اثربخشی آن بر اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانشجویان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 18(41 (پیاپی 68) )، 103-123. SID. https://sid.ir/paper/377883/fa
Vancouver:
کپیجعفری علیرضا، نادی محمدعلی، منشئی غلامرضا. تدوین و اعتباریابی بسته ی آموزش یادگیری خودراهبر و تعیین اثربخشی آن بر اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانشجویان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1400؛18(41 (پیاپی 68) ):103-123. Available from: https://sid.ir/paper/377883/fa
IEEE:
کپیعلیرضا جعفری، محمدعلی نادی، و غلامرضا منشئی، “تدوین و اعتباریابی بسته ی آموزش یادگیری خودراهبر و تعیین اثربخشی آن بر اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانشجویان،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 18، no. 41 (پیاپی 68) ، pp. 103–123، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/377883/fa