مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

566
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

593
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی و سطح بندی مهمترین عوامل موثر بر موفقیت برند محصولات کسب و کار های دانش بنیان صنعتی با استفاده ازتکنیک ISM (شاهد تجربی: واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان)

صفحات

 صفحه شروع 19 | صفحه پایان 32

چکیده

 باتوجه به اهمیت موفقیت برند در کسب و کارهای کوچک و متوسط و بالخصوص در شرکت های دانش بنیان صنعتی, این تحقیق با هدف شناسایی و سطح بندی عوامل اثرگذار بر موفقیت برند شرکت های دانش بنیان صنعتی در واحد های فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان, با بکارگیری روش ISM انجام شد. بدین منظور با استفاده از نظرات چهارده نفر از اساتید دانشگاه و کارشناسان سازمان های مورد مطالعه, عوامل اثر گذار موفقیت برند شرکت های دانش بنیان, مورد بررسی قرار گرفتند و پس از پالایش نهایی هشت عامل انتخاب شد. در گام بعدی, این عوامل توسط تکنیک مدلسازی ساختاری تفسیری, سطح بندی شدند. در نهایت از بین عوامل موثر بر موفقیت برند شرکت های دانش بنیان, سابقه شرکت و نوع مالکیت, در سطح اول و به عنوان تاثیرگذارترین عامل قرار میگیرد. در سطح بعدی ویژگی های برند, قرار دارد. سطح سوم شامل سهم بازار, سطح چهارم به اندازه شرکت و سهم بازار اختصاص دارد و در نهایت تاثیر پذیرترین عوامل, ارتباطات و برنامه های بازاریابی می باشند که در سطح پنجم قرار میگیرد. این سطح بندی باعث میشود تا شرکت های دانش بنیان بتوانند بر اساس آن, برای موفقیت برند محصولات خود, استراتژی های لازم را تدوین و گام به گام با پیشرفت در هر سطح, به هدف نهایی خود نزدیک تر شوند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    واحدی، حسن، آقاجانی، حسنعلی، صفایی قادیکلایی، عبدالحمید، و شیرخدایی، میثم. (1399). شناسایی و سطح بندی مهمترین عوامل موثر بر موفقیت برند محصولات کسب و کار های دانش بنیان صنعتی با استفاده ازتکنیک ISM (شاهد تجربی: واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان). مدیریت فردا، 19(63 )، 19-32. SID. https://sid.ir/paper/378607/fa

    Vancouver: کپی

    واحدی حسن، آقاجانی حسنعلی، صفایی قادیکلایی عبدالحمید، شیرخدایی میثم. شناسایی و سطح بندی مهمترین عوامل موثر بر موفقیت برند محصولات کسب و کار های دانش بنیان صنعتی با استفاده ازتکنیک ISM (شاهد تجربی: واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان). مدیریت فردا[Internet]. 1399؛19(63 ):19-32. Available from: https://sid.ir/paper/378607/fa

    IEEE: کپی

    حسن واحدی، حسنعلی آقاجانی، عبدالحمید صفایی قادیکلایی، و میثم شیرخدایی، “شناسایی و سطح بندی مهمترین عوامل موثر بر موفقیت برند محصولات کسب و کار های دانش بنیان صنعتی با استفاده ازتکنیک ISM (شاهد تجربی: واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان سمنان)،” مدیریت فردا، vol. 19، no. 63 ، pp. 19–32، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/378607/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button