مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

597
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

314
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدل بازاریابی تسهیلات مشارکتی در بانکداری اسلامی

صفحات

 صفحه شروع 149 | صفحه پایان 192

چکیده

 زمینه و هدف: در حال حاضر مشارکت واقعی مشتریان در سود و زیان محصولات و خدمات بانکی در ساختار نظری بانکی کشورمان دیده می شود. اما در عمل این گونه نیست و مشتریان صرفاً خدمات مشارکت در سود را از این شبکه مالی عظیم دریافت می کنند که علت اصلی بروز چنین مشکلی در شبکه بانکی کشورمان, نبود مدل مناسبی از بازاریابی تسهیلات مشارکتی مطابق با احکام شریعت و بانکداری اسلامی است. بنابراین برآن شدیم تا مدل بازاریابی برای آشنایی و آگاهی و جذب تسهیلات مشارکتی در بانکداری کشور و به صورت نمونه در بانک صادرات ایران را طراحی کنیم. روششناسی: جامعه آماری این پژوهش شامل تعدادی از متخصصان (خبرگان) و مجریان بانکداری اسلامی کشور که در امور بازاریابی نیز صاحب نظر هستند, می باشند که با به کارگیری نمونه گیری نظری, نمونه گیری انجام گرفت و برای تجزیه و تحلیل داده های به دست آمده از مصاحبه ها, از فرایند سه مرحله ای کدگذاری باز, محوری و انتخابی استفاده شده است. یافتهها و نتیجهگیری: بر اساس نتایج به دست آمده, بازاریابی تسهیلات مشارکتی سازمانی در قالب دوازده طبقه اصلی, منطبق بر نظریه پردازی داده بنیاد استخراج شد. درون سازمانی, کیفیت خدمات, آمیخته قیمت, آمیخته افراد, آمیخته محصول, آمیخته ترفیع, آمیخته فرآیند, تحقیق و توسعه, عوامل مربوط به مشتریان, نمانام و هم چنین فلسفه بازاریابی به عنوان طبقات اصلی و هم چنین طبقات فرعی استخراج شدند. در بخش کمی پژوهش, مدل به دست آمده از بخش کیفی مورد بررسی و برازش قرار گرفت.

چندرسانه ای

  • ثبت نشده است.
  • استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    لله گانی، اسماعیل، محمدیان، محمود، محقق نیا، محمدجواد، و امیری، مقصود. (1399). طراحی مدل بازاریابی تسهیلات مشارکتی در بانکداری اسلامی. مدیریت منابع در نیروی انتظامی، 8(3 )، 149-192. SID. https://sid.ir/paper/378771/fa

    Vancouver: کپی

    لله گانی اسماعیل، محمدیان محمود، محقق نیا محمدجواد، امیری مقصود. طراحی مدل بازاریابی تسهیلات مشارکتی در بانکداری اسلامی. مدیریت منابع در نیروی انتظامی[Internet]. 1399؛8(3 ):149-192. Available from: https://sid.ir/paper/378771/fa

    IEEE: کپی

    اسماعیل لله گانی، محمود محمدیان، محمدجواد محقق نیا، و مقصود امیری، “طراحی مدل بازاریابی تسهیلات مشارکتی در بانکداری اسلامی،” مدیریت منابع در نیروی انتظامی، vol. 8، no. 3 ، pp. 149–192، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/378771/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button