APA:
کپیطرفی، جمهور، ناطقی، فائزه، و جلالوندی، مهناز. (1399). بررسی جایگاه رویکردهای آموزشی پداگوژی, آندراگوژی و هیوتاگوژی در توسعه حرفهای معلمان مدارس. مدیریت مدرسه (Journal of School administration)، 8(1 )، 77-96. SID. https://sid.ir/paper/379274/fa
Vancouver:
کپیطرفی جمهور، ناطقی فائزه، جلالوندی مهناز. بررسی جایگاه رویکردهای آموزشی پداگوژی, آندراگوژی و هیوتاگوژی در توسعه حرفهای معلمان مدارس. مدیریت مدرسه (Journal of School administration)[Internet]. 1399؛8(1 ):77-96. Available from: https://sid.ir/paper/379274/fa
IEEE:
کپیجمهور طرفی، فائزه ناطقی، و مهناز جلالوندی، “بررسی جایگاه رویکردهای آموزشی پداگوژی, آندراگوژی و هیوتاگوژی در توسعه حرفهای معلمان مدارس،” مدیریت مدرسه (Journal of School administration)، vol. 8، no. 1 ، pp. 77–96، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/379274/fa