APA:
کپیجهاندیده، جواد، و سعدی پور، اسماعیل. (1400). مقایسه ی اثربخشی روش تدریس همیاری و روش تدریس کاوشگری بر خلاقیت دانش آموزان دختر پایه ی پنجم ابتدایی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 18(41 (پیاپی 68) )، 190-202. SID. https://sid.ir/paper/380650/fa
Vancouver:
کپیجهاندیده جواد، سعدی پور اسماعیل. مقایسه ی اثربخشی روش تدریس همیاری و روش تدریس کاوشگری بر خلاقیت دانش آموزان دختر پایه ی پنجم ابتدایی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1400؛18(41 (پیاپی 68) ):190-202. Available from: https://sid.ir/paper/380650/fa
IEEE:
کپیجواد جهاندیده، و اسماعیل سعدی پور، “مقایسه ی اثربخشی روش تدریس همیاری و روش تدریس کاوشگری بر خلاقیت دانش آموزان دختر پایه ی پنجم ابتدایی،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 18، no. 41 (پیاپی 68) ، pp. 190–202، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/380650/fa