مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

449
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

596
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مدل مفهومی عوامل مؤثر بر رضایت مندی مشتریان فروشگاه های ورزشی

صفحات

 صفحه شروع 100 | صفحه پایان 132

چکیده

 تحقیق حاضر از نظر روش شناسی توصیفی-کاربردی است. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل تمامی مشتریان فروشگاه های ورزشی پاساژ بهارستان تبریز بود که در زمان اجرای تحقیق اقدام به خرید محصولات ورزشی کرده اند. نمونه آماری از طریق جدول کوکران تعداد 384 مشتری انتخاب شد و درنهایت 380 پرسشنامه به صورت کامل و خوانا برگردانده شده و مورد بررسی قرار گرفت. ابزار تحقیق پرسشنامه محقق ساخته است که در قالب 7 عامل 26 سوالی براساس مطالعه منابع جامع تنظیم شد. به منظور تعیین روایی پرسشنامة مذکور, از نظر 12 تن از استادان رشته مدیریت ورزشی استفاده و اصلاحات مورد نظر صورت پذیرفت نیز به منظور سنجش پایایی پرسشنامه مذکور با روش ضریب آلفای کرونباخ معادل 87/0, به دست آمد که مورد پذیرش قرار گرفت. نتایج نشان داد که از نگاه مشتریان فروشگاه های ورزشی, 7 عامل به عنوان عوامل رضایت مندی مشتریان فروشگاه های ورزشی شناسایی شد. درنهایت مقادیر بارهای عاملی, نشان داد که باتوجه به نامناسب بودن اعتبار 12 مورد از گویه های پرسشنامه, در تحلیل مدل نهایی تحقیق حذف شدند. هم چنین شاخص های اصلی برازش, نشان داد مدل از برازش مناسبی برخوردار هست و الگوی رضایت مندی مشتریان فروشگاه های ورزشی طراحی گردید که با مدل مفهومی پیشنهادی هم سو می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    دنیاپور، حسین، و عبدوی، فاطمه. (1399). مدل مفهومی عوامل مؤثر بر رضایت مندی مشتریان فروشگاه های ورزشی. مطالعات بازاریابی ورزشی، 1(2 )، 100-132. SID. https://sid.ir/paper/381548/fa

    Vancouver: کپی

    دنیاپور حسین، عبدوی فاطمه. مدل مفهومی عوامل مؤثر بر رضایت مندی مشتریان فروشگاه های ورزشی. مطالعات بازاریابی ورزشی[Internet]. 1399؛1(2 ):100-132. Available from: https://sid.ir/paper/381548/fa

    IEEE: کپی

    حسین دنیاپور، و فاطمه عبدوی، “مدل مفهومی عوامل مؤثر بر رضایت مندی مشتریان فروشگاه های ورزشی،” مطالعات بازاریابی ورزشی، vol. 1، no. 2 ، pp. 100–132، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/381548/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button