APA:
کپیدنیاپور، حسین، و عبدوی، فاطمه. (1399). مدل مفهومی عوامل مؤثر بر رضایت مندی مشتریان فروشگاه های ورزشی. مطالعات بازاریابی ورزشی، 1(2 )، 100-132. SID. https://sid.ir/paper/381548/fa
Vancouver:
کپیدنیاپور حسین، عبدوی فاطمه. مدل مفهومی عوامل مؤثر بر رضایت مندی مشتریان فروشگاه های ورزشی. مطالعات بازاریابی ورزشی[Internet]. 1399؛1(2 ):100-132. Available from: https://sid.ir/paper/381548/fa
IEEE:
کپیحسین دنیاپور، و فاطمه عبدوی، “مدل مفهومی عوامل مؤثر بر رضایت مندی مشتریان فروشگاه های ورزشی،” مطالعات بازاریابی ورزشی، vol. 1، no. 2 ، pp. 100–132، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/381548/fa