APA:
کپیقاسمی، حمید، و راسخ، نازنین. (1398). بازاریابی حسی و اعتماد به برند مشتریان فروشگاه های ورزشی. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، 11(53 )، 121-138. SID. https://sid.ir/paper/234401/fa
Vancouver:
کپیقاسمی حمید، راسخ نازنین. بازاریابی حسی و اعتماد به برند مشتریان فروشگاه های ورزشی. مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)[Internet]. 1398؛11(53 ):121-138. Available from: https://sid.ir/paper/234401/fa
IEEE:
کپیحمید قاسمی، و نازنین راسخ، “بازاریابی حسی و اعتماد به برند مشتریان فروشگاه های ورزشی،” مطالعات مدیریت ورزشی (پژوهش در علوم ورزشی)، vol. 11، no. 53 ، pp. 121–138، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/234401/fa