APA:
کپیعلیزاده پاسدار، نسرین، و جنانی، حمید. (1396). بررسی ارتباط بین تبلیغات رسانه ای با ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه های ورزشی شهر تبریز. مطالعات جامعه شناسی، 9(34 )، 127-143. SID. https://sid.ir/paper/222581/fa
Vancouver:
کپیعلیزاده پاسدار نسرین، جنانی حمید. بررسی ارتباط بین تبلیغات رسانه ای با ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه های ورزشی شهر تبریز. مطالعات جامعه شناسی[Internet]. 1396؛9(34 ):127-143. Available from: https://sid.ir/paper/222581/fa
IEEE:
کپینسرین علیزاده پاسدار، و حمید جنانی، “بررسی ارتباط بین تبلیغات رسانه ای با ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریان فروشگاه های ورزشی شهر تبریز،” مطالعات جامعه شناسی، vol. 9، no. 34 ، pp. 127–143، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/222581/fa