مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

629
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

655
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی رابطه بین افشای مسئولیت اجتماعی شرکت و سهم بازار

صفحات

 صفحه شروع 81 | صفحه پایان 90

چکیده

 با تشدید رقابت در تجارت وتغییرات سریع فناورانه و نیز افزایش قدرت و حق انتخاب مشتریان, موفقیت از آن شرکتهایی خواهد بود که قادر باشند به نحو شایسته تری انتظارات وارزش های مورد نظرمشتریان را درک و شناسایی کرده و به نحو مطلوب به آنها پاسخ دهند. یکی از این ارزش ترین داراییهای هر شرکت, ارزش ویژه برند است. شرکتهاییکهاز نظرارزشویژهبرندجایگاهبالاییدرذهنمصرفکنندگاندارند, بهراحتیمیتواننددرمیاندیگر شرکتهادرصنعتمربوطبهخودشان, سودآورترتلقیگردند. ارزش ویژه برند هر سازمان بازتابی از رعایت مسئولیت اجتماعی توسط آن هاست. در این پژوهش, به بررسی رابطه بین افشای مسئولیت اجتماعی و سهم بازار در بورس اوراق بهادار تهران پرداخته شده است. نتایج این پژوهش نشان می دهد بین افشای مسئولیت اجتماعی شرکت و سهم بازار رابطه معناداری وجود ندارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حبیبی ماچیانی، حسن، تقی پور، محمد، پروایی مریان، شهروز، و کریمی، مجتبی. (1399). بررسی رابطه بین افشای مسئولیت اجتماعی شرکت و سهم بازار. مدیریت تبلیغات و فروش (رهیافتی در مدیریت بازرگانی)، 1(3 )، 81-90. SID. https://sid.ir/paper/381567/fa

    Vancouver: کپی

    حبیبی ماچیانی حسن، تقی پور محمد، پروایی مریان شهروز، کریمی مجتبی. بررسی رابطه بین افشای مسئولیت اجتماعی شرکت و سهم بازار. مدیریت تبلیغات و فروش (رهیافتی در مدیریت بازرگانی)[Internet]. 1399؛1(3 ):81-90. Available from: https://sid.ir/paper/381567/fa

    IEEE: کپی

    حسن حبیبی ماچیانی، محمد تقی پور، شهروز پروایی مریان، و مجتبی کریمی، “بررسی رابطه بین افشای مسئولیت اجتماعی شرکت و سهم بازار،” مدیریت تبلیغات و فروش (رهیافتی در مدیریت بازرگانی)، vol. 1، no. 3 ، pp. 81–90، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/381567/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا