APA:
کپیمنصوری موید، فرشته، کردحیدری، راحیل، و قاسمیان صاحبی، علی. (1399). نقش کارگزاران دانش در توسعه مدل بازاریابی دانش فنی شرکت های دانش بنیان. پژوهش های مدیریت در ایران، 24(2 )، 35-60. SID. https://sid.ir/paper/382164/fa
Vancouver:
کپیمنصوری موید فرشته، کردحیدری راحیل، قاسمیان صاحبی علی. نقش کارگزاران دانش در توسعه مدل بازاریابی دانش فنی شرکت های دانش بنیان. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1399؛24(2 ):35-60. Available from: https://sid.ir/paper/382164/fa
IEEE:
کپیفرشته منصوری موید، راحیل کردحیدری، و علی قاسمیان صاحبی، “نقش کارگزاران دانش در توسعه مدل بازاریابی دانش فنی شرکت های دانش بنیان،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 24، no. 2 ، pp. 35–60، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/382164/fa