APA:
کپیبدری گرگری، رحیم، احراری، غفور، فتحی آذر، اسکندر، و میرنسب، میرمحمود. (1397). تاثیر برنامه یادگیری اجتماعی هیجانی بر شایستگی های روانی اجتماعی و رضایت از مدرسه دانش آموزان پسر پنجم ابتدایی شهرستان سقز. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 11(3 )، 1-12. SID. https://sid.ir/paper/382210/fa
Vancouver:
کپیبدری گرگری رحیم، احراری غفور، فتحی آذر اسکندر، میرنسب میرمحمود. تاثیر برنامه یادگیری اجتماعی هیجانی بر شایستگی های روانی اجتماعی و رضایت از مدرسه دانش آموزان پسر پنجم ابتدایی شهرستان سقز. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1397؛11(3 ):1-12. Available from: https://sid.ir/paper/382210/fa
IEEE:
کپیرحیم بدری گرگری، غفور احراری، اسکندر فتحی آذر، و میرمحمود میرنسب، “تاثیر برنامه یادگیری اجتماعی هیجانی بر شایستگی های روانی اجتماعی و رضایت از مدرسه دانش آموزان پسر پنجم ابتدایی شهرستان سقز،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 11، no. 3 ، pp. 1–12، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/382210/fa