APA:
کپیفیروزیان، فرشته، بحرالعلوم، حسن، و دهقانپوری، حوریه. (1399). تأثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه و قصد خرید مجدد مشتریان فروشگاه های ورزشی. مطالعات بازاریابی ورزشی، 1(2 )، 149-174. SID. https://sid.ir/paper/382433/fa
Vancouver:
کپیفیروزیان فرشته، بحرالعلوم حسن، دهقانپوری حوریه. تأثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه و قصد خرید مجدد مشتریان فروشگاه های ورزشی. مطالعات بازاریابی ورزشی[Internet]. 1399؛1(2 ):149-174. Available from: https://sid.ir/paper/382433/fa
IEEE:
کپیفرشته فیروزیان، حسن بحرالعلوم، و حوریه دهقانپوری، “تأثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه و قصد خرید مجدد مشتریان فروشگاه های ورزشی،” مطالعات بازاریابی ورزشی، vol. 1، no. 2 ، pp. 149–174، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/382433/fa