APA:
کپیقدم پور، عزت اله، صادقی، مسعود، یوسف وند، مهدی، ملکی، سبحان، و رجبی، هومن. (1397). مقایسه اثربخشی آموزش به روش الگوی پیش سازمان دهنده, سکوسازی و سنتی بر میزان تاب آوری تحصیلی. مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)، 10(2 (پیاپی 2-75) )، 123-141. SID. https://sid.ir/paper/382954/fa
Vancouver:
کپیقدم پور عزت اله، صادقی مسعود، یوسف وند مهدی، ملکی سبحان، رجبی هومن. مقایسه اثربخشی آموزش به روش الگوی پیش سازمان دهنده, سکوسازی و سنتی بر میزان تاب آوری تحصیلی. مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)[Internet]. 1397؛10(2 (پیاپی 2-75) ):123-141. Available from: https://sid.ir/paper/382954/fa
IEEE:
کپیعزت اله قدم پور، مسعود صادقی، مهدی یوسف وند، سبحان ملکی، و هومن رجبی، “مقایسه اثربخشی آموزش به روش الگوی پیش سازمان دهنده, سکوسازی و سنتی بر میزان تاب آوری تحصیلی،” مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)، vol. 10، no. 2 (پیاپی 2-75) ، pp. 123–141، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/382954/fa