APA:
کپینخعی، سمیه، امیرمجد، مجتبی، محمدی آریا، علیرضا، و شیرازی، محمود. (1397). مدل پردازی رابطه ویژگی های جمعیت شناختی معلم با انگیزش درونی دانش آموزان با میانجیگری سبک های یادگیری, سبک های تفکر. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 11(2 )، 106-114. SID. https://sid.ir/paper/383061/fa
Vancouver:
کپینخعی سمیه، امیرمجد مجتبی، محمدی آریا علیرضا، شیرازی محمود. مدل پردازی رابطه ویژگی های جمعیت شناختی معلم با انگیزش درونی دانش آموزان با میانجیگری سبک های یادگیری, سبک های تفکر. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1397؛11(2 ):106-114. Available from: https://sid.ir/paper/383061/fa
IEEE:
کپیسمیه نخعی، مجتبی امیرمجد، علیرضا محمدی آریا، و محمود شیرازی، “مدل پردازی رابطه ویژگی های جمعیت شناختی معلم با انگیزش درونی دانش آموزان با میانجیگری سبک های یادگیری, سبک های تفکر،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 11، no. 2 ، pp. 106–114، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/383061/fa